dijous, 23 de juny del 2011

Joe Cocker - Luciano Pavarotti - You Are So Beautiful - 1999 -



You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can't you see

You're everything I hoped for
You're everything I need
You are so beautiful to me
You are so beautiful to me

You are so beautiful
To me
Can't you see
You're everything I hoped for
You're every, everything I need
You are so beautiful to me


Ets tan bonica

Ets tan bonica
per a mi
Ets tan bonica
per a mi
No ho pots veure?

Ets tot el que esperava
Ets tot el que necessito
Ets tan bonica per a mi
Ets tan bonica per a mi

Ets tan bonica
per a mi
No ho pots veure?
Ets tot el que esperava
Ets tot el que necessito
Ets tan bonica per a mi

2 comentaris:

morena ha dit...

M'agrada, m'agrada, m'agrada...
mmmmmmmmm
tant deliciosa com increïble aquesta combinació de veus.
Gràcies per posar-la, m'has fet molt feliç.

rubia ha dit...

mmmmmmm...
m'alegra haver-te fet feliç encara que només hagi estat 3:29 segons.