diumenge, 12 de juny del 2011

Eric Clapton - Tears In Heaven - 1991 -

Tears in Heaven " Llàgrimes al cel " és una balada composta per Eric Clapton i Will Jennings en ​​memòria de Conor, fill del primer, qui va morir el 20 de març de 1991 al caure accidentalment del pis 53 d'un gratacels a Manhattan, Nova York, als 4 anys i mig d'edat. Escrita 9 mesos després del decés, es va transformar en un dels temes més reeixits de Clapton. Va aconseguir el número 2 a la llista de popularitat Billboard Hot 100 d'Estats Units i es va mantenir tres setmanes en el primer lloc de la llista Adult Contemporani el 1992.

"Tears in heaven" va ser inclosa originalment en la banda sonora de la pel- lícula Rush. L'any 1993 va guanyar tres premis Grammy, en les categories "Cançó de l'any", "Enregistrament de l'any" i "Millor interpretació vocal pop masculina". També va ser inclosa en l'àlbum de Clapton Unplugged. La cançó ocupa el lloc 353 de les 500 millors cançons de tots els temps segons Rolling Stone : Wikipedia

La preciosa lletra i aquesta melodia que t'atrapa han convertit el tema en un dels més grans del rock i, a més, com a curiositat, un estudi ha afirmat que es tracta de la segona cançó que més fa plorar als homes.   Esteu d'acord homes? ...




¿Conocerías mi nombre
si te viera en el cielo?
¿Sería lo mismo
si te viera en el cielo?

Debo ser fuerte y seguir adelante
porque sé que mi lugar
no está aquí en el cielo

¿Tomarías mi mano
si te viera en el cielo?
¿Me ayudarías a sostenerme
si te viera en el cielo?
Hallaré mi camino
de noche y de día
porque sé que no me puedo quedar
aquí en el cielo

El tiempo puede hacer que te vengas abajo
el tiempo puede doblar tus rodillas
el tiempo te puede partir el corazón
y tenerte suplicando por favor
suplicando por favor...

Más allá de la puerta
hay paz, estoy seguro
y sé que ya no habrá más
lágrimas en el cielo

¿Sabrías cómo me llamo
si te viera en el cielo?
¿Sería lo mismo
si te viera en el cielo?

Debo ser fuerte y seguir adelante
Porque sé que mi lugar
no está aquí en el cielo
Porque sé que mi lugar
no está aquí en el cielo...