dissabte, 21 d’agost del 2010

Kenny Rogers - Lady- 1980 -

Tal dia com avui va nèixer:

Kenneth Ray "Kenny" Rogers (n. Houston, Texas, 21 d'agost de 1938) és un cantautor i actor nord-americà.

Kenny Rogers va néixer el 21 d'agost de 1938 a Houston, Texas. Aquest cantant de música country va créixer en un dels sectors més pobres de la ciutat.
Va formar part del grup de música The First Edition.

Ha estat influenciat molt per músics de country i soul, com Nat King Cole, Charlie Daniels, Arthur Alexander i Chuck Berry.

El 1977 va tenir molt d'èxit amb el single Lucille que va arrassar a les llistes d'èxit nord-americanes de country i de música pop. Un dels altres grans temes és Coward of the County. Amb Barbara Streisand va actuar a la pel·lícula Neix una estrella

Una de les seves cançons més famoses en els anys '80, va ser "Lady", una balada pop escrita per Lionel Richie, que Rogers va portar al N ° 1 de Billboard el 1980.


Kenny Rogers - Lady - 1980

Senyora, jo sóc el seu cavaller de brillant armadura i T'estimo
M'has fet el que sóc i sóc teu
El meu amor, hi ha tantes maneres vull dir T'estimo
Deixa'm tenir-te en els meus braços per sempre

T'has anat i em va fer sentir tan ximple
Estic tan perdut en el teu amor
I oh, ens pertanyem
No creus en la meva cançó?

Senyora, per tants anys vaig pensar que mai et trobaria
Vostè ha vingut a la meva vida i em va guarir
Sempre deixa que em desperti per veuret cada matí
Deixa'm sentir el teu murmuri suaument a la meva oïda

En els meus ulls no veig a ningú més que tu
No hi ha un altre amor com el nostre amor
I sí, oh sí, jo sempre t'estimaré a prop meu

He esperat durant tant de temps
el teu amor és l'únic amor que necessito
I al meu costat és on vull que siguis
Perquè, el meu amor, hi ha alguna cosa "Vull que sàpigues
Tu ets l'amor de la meva vida, ets la meva dama!