dijous, 27 de setembre del 2012

Tom Jones - I'll Never Fall In Love Again (1967)




I'll Never Fall In Love Again

I've been in love so many times
Thought I knew the score
But now you've treated me so wrong
I can't take anymore
And it looks like
I'm never gonna fall in love again

Fall in love, I'm never gonna fall in love
I mean it
Fall in love again

All those things I heard about you
I thought they were only lies
But when I caught you in his arms
I just broke down and cried
And it looks like
I'm never gonna fall in love again

Fall in love, no, I'm never gonna fall in love
I mean it,
Fall in love again

I gave my heart so easily
I cast aside my pride
But when you fell for someone else, baby
I broke up all inside
And it looks like
I'm never gonna fall in love again
That's why I'm a-singin' it

Fall in love, no, I'm never gonna fall in love
Please don't make me
Fall in love again


Nunca me voy a enamorar otra vez

He estado enamorado tantas veces
Pensé que sabía el resultado
Pero ahora que me has tratado tan mal
No puedo soportarlo más
Y parece que
Nunca voy a enamorarme otra vez

Enamorarme, nunca voy a enamorarme
Lo digo en serio
Enamorarme otra vez

Todas esas cosas que escuche de ti
Pensé que eran sólo mentiras
Pero cuando caí en sus brazos
Rompí a llorar
Y parece que
Nunca voy a enamorarme otra vez

Enamorarme, yo nunca me voy a enamorar
Lo digo en serio
Enamorarme otra vez

Te di mi corazón tan fácilmente
Eché a un lado mi orgullo
Pero cuando te enamoraste de otro, bebé
Se rompió todo en mi
Y parece que
nunca voy a enamorarme otra vez
Es por esto que estoy cantándolo

Enamorarme, no, nunca voy a enamorarme
Por favor no me dejes
Enamorarme otra vez