divendres, 23 de desembre del 2011

Quan somrius - (col-lectiva) - 2000

Aquesta cançó col · lectiva pertany a un disc publicat per diferents grups i cantants catalans. "Altres cançons de Nadal" es va titular el disc, l'autor de la cançó és Josep Thió, i la van cantar diverses veus, entre elles, Lax'n'Busto, Miqui Puig, Adrià Puntí, Gossos, Jose Thió...etc.



Ara que la nit
s'ha fet més llarga.
ara que les fulles ballen
dances al racó.
Ara que els carrers
estan de festa.
Avui que el fred
em duu tants records...

Ara que sobren les paraules.
Ara que el vent
bufa tan fort.
Avui que no em fa falta veure,
ni tan sols parlar,
per saber que estàs
al meu costat.

És Nadal al meu cor
quan somrius,
content de veure'm,
quan la nit es fa més freda,
quan t'abraces al meu cos.
I les llums de colors
m'iluminen nit i dia,
les encens amb el somriure
quan em parles amb el cor.

És el buit que deixes
quan t'aixeques.
És el buit que es fa a casa
quan no hi ha ningú.
Són petits detalls
tot el que em queda,
com queda al jersei
un cabell llarg.

Vas dir que mai més tornaries,
el temps pacient
ha anat passant.
Qui havia de dir que avui
estaries esperant
que ens trobèssim
junts, al teu costat!

És Nadal al teu cor
quan somric,
content de veure't,
quan la nit es fa més freda,
quan m'abraço al teu cos.
I les llums de colors
m'iluminen nit i dia,
les encén el teu somriure
quan em parles amb el cor