divendres, 3 de juny del 2011

El amor tiene dos caras


Una pel·lícula preciosa que cal veure moltes vegades. Ens diu com ha de ser l'amor, perquè estimar i sentir-se estimat és l'únic que ens fa realment feliços...



Un moment de la pel·lícula on la professora explica el què pensa de l'amor i el perquè volem sentir-nos enamorats.


i un final apoteòsic amb el Nessun Dorma de Luciano Pavarotti i la cançó "Finalmernt vaig trobar algú" de Bryan Adams i Barbra Streisand



Bryan Adams and Barbra Streisand - I Finally Found Someone


Ohh yeah...mmmmm 
I finally found someone, who knocks me off my feet,
I finally found the one, who makes me feel complete.

It started over coffee,
We started off as friends,
It’s funny how from simple things,
The best things begin.

This time it’s different, (nah nah nah nah)
It’s all because of you, (nah nah nah nah)
It’s better than it’s ever been,
Cause we can talk it through...

My favorite line,
Was can i call you sometime?
It’s all you had to say,
To take my breath away.

Chorus:

This is it,
Oh i finally found someone,
Someone to share my life, i finally found the one,
To be with every night
Cause whatever i do, it’s just got to be you
My life has just begun, i finally found someone

Did i keep you waiting? i didn't mind.
I apologize. Baby that’s fine.
I will wait forever just to know you were mine.
You know i love your hair, are you sure it looks right?
I love what you wear, isn’t it too tight?
Your exceptional, i can’t wait for the rest of my life...

Repeat Chorus

Cause whatever i do, it’s just got to be you
Oh my life has just begun...i finally found...someone.


 
Bryan Adams and Barbra Streisand - Finalment he trobat a algú

Ohh ... mmmmm

Finalment he trobat a algú, que em colpeja els meus peus,
Per fi he trobat aquell, que em fa sentir completa.

Tot va començar prenent un cafè,
Vam començar com amics,
És curiós com de les coses simples,
Les millors coses comencen.

Aquesta vegada és diferent, (nah nah nah nah)
És tot per culpa teva, (nah nah nah nah)
És millor del que mai ha estat,
Perquè podem parlar de ...

El que va ser la meva línia favorita,
"puc trucar-te en algun moment?"
És tot el que havies de dir,
Per treure'm la respiració.

Així és,

Oh finalment he trobat a algú,
Algú amb qui compartir la meva vida, finalment he trobat aquell,
Amb qui estar totes les nits
Perquè tot el que faig, ha de ser amb tu
La meva vida acaba de començar, finalment he trobat a... algú... algú
Finalment he trobat a algú

T'he fet esperar? No importa.
Et demano disculpes. Carinyo està bé.
Esperaré per sempre només per saber que ets meu.
Saps, m'encanta el teu cabell. Estàs segur que es veu bé?
M'encanta el que portes. No és massa atapeït?
Tu ets excepcional, no puc esperar per a la resta de la meva vida ...

Repetiu la tornada

I faci el què faci, ha de ser amb tu
Oh, la meva vida acaba de començar ... finalment he trobat a algú ....