dijous, 31 de març del 2011

Donatella Moretti - Ti Vedo Uscire -Te veo marchar - He vist com sorties - 1965 -

Us porto avui la segona entrega d'aquest disc de cantants italians cantant en català, amb la cançó de Donatella Moretti, Ti vedo uscire, també amb la versió en espanyol.
Per cert, dels quatre he de dir que a ella no la recordo.



Donatella Moretti - Ti Vedo Uscire

Te veo marchar

Te veo marcharte
en la noche y no se donde vas
yo no sé que pasa
en ti, en mi, en los dos

Perdóname si yo no sé tenerte
junto a mi como quisiera
no llores más, no llores más
alguna encontraras mejor que yo

Donde, como y cuando podrás
ancontrarla acaso mañana
acaso jamás
te veo marcharte por siempre
de esta vida mía

Perdóname, perdóname si yo no
se tenerte junto a mi
no llores más, no llores más
alguna encontraras mejor que yo.


He vist com sorties- Donatella Moretti