dilluns, 21 de febrer del 2011

Mari Trini - Mañana - 1970 -

Amb "Amores", Mari Trini, va aconseguir assolir el veritable èxit i la fama. Hi havia fitxat per Hispavox i anava a començar una nova dècada en el recompte històric, la dels 70.
Al febrer de 1980, un jurat format per grans experts en la música popular espanyola, va proclamar a Mari Trini amb el seu disc "Amores", com la segona dels 10 millors àlbums de la dècada dels "70". És a dir, el segon millor disc de tota una dècada.

D'aquest disc us deixo la cançó titulada "Mañana" tema que va escriure quan només tenia 14 anys. Una cançó escrita en aquells dies de la seva llarga malaltia.
Desitjo que us agradi.




Mari Trini - Mañana

Mañana me iré despacio
sin dejar ninguna huella,
pronto levantaré el vuelo
como hicieron las cigüeñas.

Mañana abriré cadenas
que mi cuerpo han arrastrado,
pronto rasgaré la seda
que pusieron en mis manos.

Mañana, mañana
vagará mi sombra
para quien la sienta,
pero mañana, mañana
dejaré mi puesto
para quien lo quiera.

No quiero palabras de consuelo
ni falsos llantos de un duelo,
no quiero sonrisas a mis espaldas,
las cosas de frente, cara a cara.
No hay nada que ocultar.

Pero mañana, mañana
vagará mi sombra
para quien la sienta,
pero mañana, mañana
dejaré mi puesto
para quien lo quiera.

No quiero palabras de consuelo
ni falsos llantos de un duelo,
no quiero sonrisas a mis espaldas,
las cosas de frente, cara a cara.