dimarts, 4 de gener del 2011

Lone star - Mi calle - 1968 -

Lone Star, van ser si dubte un dels millors combos sortits de Barcelona en els anys 60.
El 1968, Lone Star deixa de publicar EP's i es decanta pels singles, amb ""La voz de su amo" publiquen tres singles ja netament propis, temes que passaran a la història com "La festa", "Vella Estació", "Thinking of You "..., aquesta última seria la cara B d'una de les cançons més recordades del grup, i probablement una de les millors cançons dels 60 al nostre país, parlem de" El meu carrer ", un preciós tema que parla sobre un carrer qualsevol d'un barri marginal: "El meu carrer té un fosc bar, humides parets, però sé que alguna vegada canviarà la meva sort". Text : Pablo Millán.

Aquesta és precisament la cançó que us deixaré, i amb un presentador de luxe, Miguel Rios, en un programa que va presentar a TVE l'any 1987, ¡Que noche la de aquel año! on es va fer un repàs de la història del pop espanyol.
Una cançó que em porta records del barri on vaig néixer.



Lone star - Mi calle

Vivo en un lugar
donde no llega la luz
Niños se ven,                     
que van descalzos
sin salud.

Por la estrecha calle
algún carro viene y va.                                  
Y cuando llueve
nadie puede
caminar.

Mi calle tiene un oscuro bar,
húmedas paredes.
Pero sé que alguna vez
cambiará mi suerte.

Naina nana nainana...

Doy mi dirección
al que brindo
mi amistad .
Más al saberla
no me quieren
visitar .

Pero alguna vez
Siempre por casualidad
He visto amigos
con mujeres
en el bar

Mi Calle tiene un oscuro bar,
húmedas paredes
Pero sé que alguna vez
cambiará mi suerte.

Naina nana nainana...


No puc deixar de posar-vos aquest vídeo de l'època en què va sortir la cançó, com bé diuen molts comentaris, el lloc de gravació no diu molt amb la lletra, però se'ls veu a ells, i així és com jo els record.