diumenge, 24 d’octubre del 2010

David Bisbal - Armando Manzanero - Adoro

Us porto un duo que he trobat avui, que pot ser no agradarà a tothom, per allò de versionar un gran, tan especial com Manzanero.
David Bisbal interpretant molt al seu estil una cançó de Armando Manzanero, "Adoro", el mateix Manzanero va acompanyar a David en la seva actuació al piano i va fer aquest comentari.

"Per a tots els compositors de la meva generació, dels meus anys, el millor que ens pot passar és tenir contacte amb aquestes generacions amb tant talent i puixants com tu. Em fa molt orgull ser el teu pianista una estona. Tens aquesta musicalitat i facilitat, aquesta soltesa de qualsevol to i canvi per improvisar de la manera en què ho fas ".


Això va succeir en un programa que presentava el mateix Manzanero a Mèxic que combinava comèdia amb entrevistes i actuacions musicals.





David Bisbal y Armando Manzanero - Adoro


Adoro la calle en que nos vimos,
la noche cuando nos conocimos,
Adoro las cosas que me dices,
nuestros ratos felices
los adoro, vida mia.

Adoro la forma en que sonries,
el modo en que a veces me riñes,
adoro la seda de tus manos,
los besos que nos damos,
los adoro, vida mia.

Y me muero por tenerte junto a mi,
cerca de mi, muy cerca de mi,
no separarme de ti;
Y es que eres mi existencia, mi sentir,
eres mi luna, eres mi sol,
eres mi noche, noche de amor.
Y me muero por tenerte junto a mi,
cerca de mi, muy cerca de mi,
no separarme de ti;
Y es que eres mi existencia, mi sentir,
eres mi luna, eres mi sol,
eres mi noche, noche de amor.

Adoro el brillo de tus ojos,
lo dulce que hay en tus labios rojos,
adoro la forma en que suspiras
y hasta cuando caminas
yo te adoro vida mia;
yo te adoro, vida mia
yo te adoro.