dijous, 26 d’agost del 2010

L'Associació Musical Amateur de Blanes triomfa amb la representació de “EUROVISION EL MUSICAL”

El passat divendres 20 d’agost a les 10 de la nit i a la plaça dels Dies Feiners de Blanes, l’AMA (Associació Musical Amateur) de Blanes va presentar “EUROVISION EL MUSICAL” una gala benèfica a favor de les dones maltractades La Plataforma de Dones de Blanes.


Sota la direcció de Salvador Alba i Cristina Pozo que van organitzar aquest espectacle basat al voltant de les músiques del Festival d'Eurovisión, per explicar la historia d'una dona víctima de violència masclista. 

L’acte va tenir una bona acollida per part del públic assistent que va gaudir del treball i esforç del grup, que van interpretar un seguit de representacions d’una gran qualitat.
Més de 1000 persones segons els organitzadors, van omplir la Plaça per veure la representació, que en acabar, van estar força estona aplaudint.


Des d’aquest blog hem entrevistat a la seva directora, Cristina Pozo, que en primer lloc ens explica l’argument de l’obra.

Eurovisión el musical tracta de una família dels anys 60, la parella acabats de casar tenen una nena (Maria), en aquesta família s’acostuma a veure el Festival d’Eurovisión cada any, així consecutivament es van veient els problemes matrimonials, els primers divorcis, la independència de les dones... i el masclisme masculí fins arribar al 1990 on la filla (amb 30 anys i a punt de casar-se) pateix un maltractament per part del seu xicot i està a punt de morir embarassada. Gràcies a la paciència de la seva mare que li feia escoltar les cançons d’Eurovisión que tant li agradaven a la nena, aquesta aconsegueix recuperar-se, té el seu fill i es presenta al festival i el guanya.

Va Cristina, ara fes memòria i digna’ns d’on i com va sorgir la idea de dur a terme aquest musical.
Aquest musical ja feia temps que em voltava pel cap, però no veia com lligar una cançó amb l’altra, així que vaig creure que el millor seria mirar dins meu, la meva vida em podia donar la resposta a allò que jo esperava i d’una manera molt subtil la vaig reflectir en aquesta obra canviant els personatges i donant-li més espectacularitat o fantasia.


Fes una valoració de com ha anat el espectacle, t’esperaves una resposta tan aclaparant per part del públic?
L’espectacle ha estat fantàstic, millor del que jo em pensava.

Ha estat difícil fer el muntatge, tenint en compte que alguns dels actors no son persones amb amplis coneixements musicals?
El muntatge d’aquest espectacle ha estat fàcil, tinc grans alumnes que a més de cantar, ballar e interpretar son excel.lents persones i així es poden aconseguir molts triomfs a la vida, envoltant-te de bones persones.

Penseu repetir aquesta obra, degut a l’acolliment rebut?
Aquesta obra la tornarem a fer el dia 8 de gener de 2011 al Teatre de Blanes, espero que no falti ningú!

Perquè s’ha fet a aquesta obra a favor de la Plataforma de Dones de Blanes?
Aquesta vegada l’hem fet a favor de la Plataforma de Dones contra la violència de gènere de Blanes perquè és un fet en el que em sento molt implicada i crec que la gent hauria de ser més conscient amb tot això, sembla que les coses li passen als altres, però quan et toca de prop...

Gràcies Cristina de tot cor i FELICITATS per l'èxit, espero que en tingueu molts més.

Moltes gràcies per tenir-nos en compte. Una abraçada ben forta! fins aviat.

I també hem tinguit l'oportunitat de parlar amb Josep Creus, nou component del grup AMA.


Josep, com has viscut aquesta experiència?
Ho he viscut com una experiència molt positiva; pensa que jo faig teatre des dels 16 o 17 anys, i mai m’havia plantejat poder sortir en una obra cantant, per tant, ha estat un repte personal. A més, he tingut el plaer de trobar-me amb un grup molt maco, amb molta companyia, on tots hem viscut molt assajant; és cert que hem hagut de treballar molt, però crec que ha valgut la pena l’esforç i temps dedicat.

Doncs ja veus, sembla que repetireu pel gener... us desitjo tot l’èxit de món!!!

I a mi només em queda deixar-vos l’enllaç als vídeos que podeu trobar al You Tube. Espero que els gaudiu i una altra cosa, si podeu no us perdeu la representació que repetiran el proper 8 de gener al Teatre de Blanes.

Nosaltres hi serem, i vosaltres?
Ben segur ens hi trobarem. Fins aviat.

Clicant al següent enllaç podreu veure els vídeos del musical.



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja estic esperant la propera representació. Felicitats

Anònim ha dit...

Jo vaig estar i també dic ..... Felicitatsssss!!!

Anònim ha dit...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel