dilluns, 1 de febrer del 2010

Perquè és el meu somni

Ahir mirant la sèrie “Ventdelplà” em vaig adonar de cosetes que si, que són comuns en la quotidianitat de les parelles i que poques vegades veiem.

A vegades, potser així, parlant amb amics, ens fa despertar d'aquesta rutina per adonar-nos del què tenim al costat. Aquesta manera de pensar dels homes, tant diferent de la forma de sentir de les dones... aquesta complexitat de sexes, que podríem convertir en complicitat tantes vegades...

Us recomano dos dels moments “aquests” dels que us parlo, primer del minut 7:40 al 9:45 (el trio Paco, Enric i Ramiro) i després el moment dolcíssim d’en Paco i la Ruth, va del minut 20 al 21:30 aproximadament. http://www.tv3.cat/videos/2640059
Mireu com en un minut i mig, un maldestre com és en Paco, pot arribar a dir coses tant boniques i amb tanta tendresa...

Us escric el text, crec que val la pena:
PACO.- Ruth, tu m’estimes?
RUTH.- i ara perquè em preguntes això? I tant, que t’estimo.
PACO.-Perquè és el meu somni, perquè vull que m’estimis tant, com jo t’estimo a tu. Ets la cosa més bonica que m’ha passat a la vida.

1 comentari:

Anònim ha dit...

aquesta manera de pensar dels homes, tant diferent de la forma de sentir de les dones...

..ja está tot dit....PENSAR--SENTIR